Subject: Teabenõue
From: "Annika Ruusmaa" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Fri, 11 Oct 2024 16:10:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Konkurentsiamet

Korruptsioonivastane seadus § 11 lg 5 sätestab, et avalikku ülesannet
täitev asutus peab oma töö korraldamisel tagama, et ametiisik ei oleks
kohustatud tegema otsust või toimingut iseenda või temaga seotud isiku
suhtes. Asutuses peaks olema dokument, mis selle tagaks. Sellest
tulenevalt sooviks ma teada, kas Teie asutuses on vastu võetud mingi kord
või reeglid, mis tagaks selle, et ametiisik ei teeks otsust enda või
temaga seotud isikuga?

Palun saata mulle see dokument.

Tutvusin Teie avaliku dokumendiregistriga, aga seal seda ei leidunud.

Lugupidamisega

Annika Ruusmaa

praktikant

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098, Pärnu linn, Pärnu linn

5694 7785, [email-masked] <mailto:[email-masked]>